کارگیک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید : aparat logo fa color whitecargeek telegram iconfacebook icon

براساس خودرو جستجو کنید :

براساس مبحث جستجو کنید :

 

جستجو در کارگیک
0
0
0
s2sdefault

IKCO 206 Rana FanRes 0

IKCO 206 Rana FanRes 1
IKCO 206 Rana FanRes 2
IKCO 206 Rana FanRes 3

0
0
0
s2sdefault

دیدگاه‌ها  

+4 #1 علی خسروی 1395-01-05 12:15
با سلام و تشکر فراوان
این تست برای قطعه نو قابل اجرا و کاربردی هستش ولی قطعه کار کرده ممکنه که تو دمای بالا قطع و وصل بشه که وقتی جدا کنی و تست اهمی بزنی دیگه جواب نده
این قطعه به ندرت خراب میشه وقتی هم خراب میشه فقط تو حرارت های بالای 90 یه لحظه قطع میشه
یا بر اثر روسوب آب سوکتش سولفات میزنه
تشکر میکنم بابت اختصاص وقتی که برای مطالعه این متن گذاشتین
نقل قول کردن
+1 #2 رضا صفا 1395-01-05 23:23
باسلام وتشکرا مطالب خوبتان.
اگراین قطعه کهدرپراید زیمنس همنصب شده خراب گرددفن دردوربالاوصل شده ودما حداقل دهدرجه بالاترنمایشدا ده وفندورتند کارمیکند.
باتشکر
نقل قول کردن
0 #3 babak 1395-01-22 20:24
سلامم ممنون از مطالب عالیتون ... واقعا پرمختوا هستن...اگه لطف کنید درباره برق خودرو و بحث فن پژو پراید زانتیا مطلب بیشتر بذارید ممنون میشم...
نقل قول کردن
0 #4 علی زمانی 1395-11-25 11:43
خیلی ممنون
نقل قول کردن
0 #5 رسول فخيمي 1396-01-20 15:27
با سلام و تشكر از مطالب مفيدتون كه در اختيار ما ميزارين
من ٢٠٦ وي ٢٠ دارم يك ساله كه ماشينم مشكلي داره كه هيچكي نتونسته حلش كنه فن دور كند ماشينم رو ١٠٣ راه ميوفته و رو ٩٨ خاموش ميشه دو بار فشنگي آب عوض كردم و دو مرتبه مقاومت فن عوض كردم و ترموستات هم تعويض كردم متاسفانه درست نشده شك كردم گفتم شايد درجه پشت آمپر خرابه ولي دياگ كه زدم اونم درسته دمايي كه دياگم نشون ميده همينه نميدونم ديگه بايد چكار كنم لطفا راهنمايي كنيد ممنون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


مطالب مرتبط

پیشنهاد سردبیر