Alexa Certified Site Stats for cargeek.ir
کارگیک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید : aparat logo fa color whitecargeek telegram iconfacebook icon

براساس خودرو جستجو کنید :

براساس مبحث جستجو کنید :

 

جستجو در کارگیک
0
0
0
s2sdefault

Engine Cooling Fan Automotive Cooling Fan BarghKhodro1

مقالات تکمیلی :
- تشریح نحوه کارکرد سیستم خنک کننده موتور خودرو با تصاویر و انیمیشن
- سیستم فن خودرو (راهنمای امدادخودرو)

Engine Cooling Fan Automotive Cooling Fan BarghKhodro

0
0
0
s2sdefault

دیدگاه‌ها  

+1 #1 رضا 1395-02-06 22:34
عالی است ممنون. لینک دانلود مستقیم را هم بزار ید لطفا
نقل قول کردن
+3 #2 مصطفی 1395-02-08 21:17
دوستان عزیز با تنصب نرم افزار IDM بعد از Play کردن فیلم امکان دانلود فیلم رو به صورت یه پیغام کنار تصویر میده
نقل قول کردن
+16 #3 صمد 1395-02-21 22:00
خاهشن نحویه سیم کشی فن ورله را توضیح دهید
متشکرم
نقل قول کردن
+7 #4 صمد 1395-02-21 22:09
نحویه سیم کشی فن پژو 405 توضیح دهید
متشکرم
نقل قول کردن
+1 #5 sadra 1396-04-09 00:18
  • خيلي عالي بود اگه امكانش هست لينك دانلود فيلم هارو بزاريد
نقل قول کردن
+1 #6 کارگیک 1396-04-09 01:31
به نقل از sadra:
  • خيلي عالي بود اگه امكانش هست لينك دانلود فيلم هارو بزاريد

سلام،فیلم ها در کانال آپارات کارگیک با کیفیت های مختلف قابل دانلود هستند.
نقل قول کردن
+1 #7 رسول 1396-04-11 19:42
باسلام وخسته نباشید
لطفا منوراهنمایی کنید هیچ کس درد ماشین405 منونمیتونه پیداکنه
موتورخانه ماشینم اینقدرداغ میشه که نمیشه به هیچ قطعه ای دست زد
فن ماشینم جای خودش بازمیکنه ومیبنده واشرسرسیلندرهم نسوزوندم رله فن روهم تازه عوض کردم ترموستات هم 82هست ولی بهش سوراخ زدم که مثلابیاد74واقعا دیگه کلافه شدم
نقل قول کردن
0 #8 پیمان 1396-04-12 14:22
درود
خسته نباشید
واقعا که کارگیک عالی است
لطفا ویدئوی کامل فن یونیت فن و سیستم
خنک کن موتور ۴۰۵ و پراید را بگذارید
با تشکر
نقل قول کردن
-2 #9 Amir ali 1396-05-07 23:44
سلام جناب مهندس.من یه پارس مدل ۸۷ دارم.خودم هم دو سال کارم انژکتور وسیم کشی بوده..من سر سیلندر نو گذاشتم روی ماشین.تو گرمای ۴۵ درجه تابستان امسال و تو ترافیک ماشین دقیق رو ۹۰ فن میزنه و همه چیز عادی است.اما کولر میگیرم تو روز امپر خیلی میاد بالا یعنی وسط تقریبا.دور تند هم کار میکنه هم کند اما شبا یا هوای خنک یا اوتوبان دیگه امپر با کولرم نمیاد بالا.من پارسال با سرسیلندر خودش این مشکلو نداشتم یا شاید هوا اینقدر گرم نبود.در ضمن ماشین یه قطره اب کم نمیکنه.کاتلیزر هم که برداشتم.و دود تو اگزوز نمیزنه.نمیخوام ترموستات و یا سیم کشیو تغییر بدم.حتی رو دیاگ هم دیدم فشنگی سالمه.فقط میترسم ماشین واشر بسوزنه.من فقط به جنس ضد یخ شک دارم.امکانش هس.ممنون بابت راهنمایی.واقعا کلافم کرده.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


مطالب مرتبط

پیشنهاد سردبیر