دوره آموزشی کولر خودرو

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (35 رای)

carAirCondition Course

مطالب مرتبط :
آموزش دشارژ و شارژ سیستم کولر خودرو
آشنایی با سیستم کولر خودرو و نحوه استفاده و نگه داری

قسمت اول :

قسمت دوم :

قسمت سوم :

قسمت چهارم :

قسمت پنجم :

دیدگاه‌ها  

0 #1 سعید 777-01-02 09:06
به نقل از mardin:
سلام خسته نباشی ببخشید یه سوال چرا وقتی کولر رو روشن میکنم یه بوی بدی مثل بوی پا میده فیلتر رو عوض کردم اسپری خوشبو کننده هم زدم تو مجرای هوا اما درست نشد

سلام دوست عزیز. علت بوی بد که هنگام استفاده از کولر درون کابین احساس می شود سوراخ شدن اواپراتور کولر هستش / درواقع همون رادیاتور کولر که زیر داشبورد هست به احتمال زیاد نشتی داره و گاز کولر به درون کابین نشت پیدا میکنه
نقل قول کردن
+3 #2 نادری 1395-03-03 19:04
سلام وخسته نباشید ...آیا اگر کولر گاز نداشته باشد کمپرسور کلاچ می کند ودلیل کلاچ نکردن چیه اگر مشکل برقی داره از کدام قسمت باید عیب یابی شود
نقل قول کردن
+2 #3 siamak 1395-03-26 13:58
دوست عزیز تا جایی که من تجربه کرده ام روی خودرو خودم در صورتیکه سیستم گاز نداشته باشه کمپرسور کلاچ نمیکنه دلیل دیگه کلاچ نکردن سوختن فیوز می تونه باشه
نقل قول کردن
-5 #4 o 1395-04-26 20:33
سلام من کار تخصصیم آموزش خورو هستش . اصلا کلاچ کردن یا نکردن کمپرسور ربطی به گاز کولر ندارد. اگه گاز نداشته باشد کمپرسور کلاچ میکنم. فقط زود به زود قطع و وصل میکند
نقل قول کردن
0 #5 م چ 1395-05-01 18:21
چرا کولرم قط وصل میشود
نقل قول کردن
0 #6 mardin 1395-05-11 19:50
سلام خسته نباشی ببخشید یه سوال چرا وقتی کولر رو روشن میکنم یه بوی بدی مثل بوی پا میده فیلتر رو عوض کردم اسپری خوشبو کننده هم زدم تو مجرای هوا اما درست نشد
نقل قول کردن
0 #7 رضا احمدی 1395-05-13 08:40
من تمامی فیلمها را با دقت دیدم،با
توجه به تمامی زحمتی که استاد
محترم کشیده اند ،جای تشکر و تقدیر
دارد.
دو نکته،اول های پرشر و لو پرشر روی
بعضی از رسیور ها راچرا روی نمایشگر
پشت فرمان نیاورده اند؟
دوم،با بالا رفتن حرارت در تابستان
اصولا بمدت زیاد نمیتوان روی پراید
یا ماشینهای کوچک کولر گرفت،چرا
قطعه مسی کمکی دیگری برای این
منظور (کندانسوری که با دور دوم
فن پراید کار کند)ساخته نشده؟
نقل قول کردن
+1 #8 بهنام 1395-06-22 06:50
سلام و خسته نباشید
کار درستی انجام می دهید.
راستش من معتقدم که در کشور مکانیک در حد انگشتان دست هستند -
همه یا قطعه عوض کن هستند یا با دیدگاه خود به تعمیر اتومبیل نگاه می کنن، اونیکه برقکاره عیب ماشین رو یه جور می بینه
جلوبندی کار و اگزوز کار و بقیه به همین صورت.
حالا بگین چند نفر تعمیر کار هستند؟
مثلا ماشین صفر من داغ میکرد 3روز ایرانخودرو بود
بعدش دیدیم مشکل فیوز بوده.
«تنها مشکل شما در نظر نگرفتن استان محل کار ماشینه.
سلامت باشید.
نقل قول کردن
+1 #9 mortazavi 1395-08-11 01:54
باسلام وخسته نباشید میخواستم تشکر کنم از مطالب و فیلم های بسیار عالی واموزندتون تششششکر
نقل قول کردن
0 #10 علیرضا 1395-12-25 00:30
فقط تشکر ممنونم،من مهندس الکترونیک هستم و واقعا از مطالب خوبتون استفاده می کنم ،اگه بتونید مطالب مربوط به الکترونیک ماشین ها جدید رو بذارید ممنون میشم
نقل قول کردن
0 #11 علیرضاجعفریان 1396-01-03 13:55
باسلام وعرض تشکرازمحتواهای بسیارخوب شمادرآموزش،تعمیر،وسایل وامکانات خودرو/استفاده کردم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


جستجو در کارگیک

مطالب فنی و آموزشی مرتبط

آخرین مطالب فنی و آموزشی

آخرین اخبار و تازه های حوزه خودرو

https://trustseal.enamad.ir/logo.aspx?id=11663&p=lznblznbkzoekzoevjym logo-samandehi انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی

هرگونه استفاده و بازنشر علمی و آموزشی از کارگیک آزاد است و ذکر منبع انتخاب شماست.
اطلاعات و آموزش های منتشر شده باید توسط متخصص بررسی و انجام شوند و جنبه کمک آموزشی دارند.کارگیک مسئولیتی در خصوص اطلاعات منتشر شده و عواقب ناشی از آن ها ندارد.